1000 EUROSPIN

Case Client: 
Case Sector: 
Utilities
Case type: 
Promo

Celebratory event for the 1000th Eurospin point of  in Biella

Organization and management for the celebration of 1000th Eurospin point of  in Biella

Grazie alla sponsorizzazione di Eurospin al Giro d’Italia 2015, in occasione della tappa biellese, abbiamo organizzato il passaggio della carovana dal punto vendita come start dell’inaugurazione.

 

Thanks to the partnership with Giro d'Italia, in Biella stop, we enjoyed the fantastic parade to celebrate the start of the event.

Numbers and results: 
3
mobile kitchen
1k
baloons in the air
2k
sampling

Using 3 mobile kitchen we served more than 2000 meals with products  by Eurospin.

The kid's kitchen and Radio Dimensione Suono booth amplifyed the  resonance of the event until 1000 baloons have been launched in the air. 

see also

Lavazza

Musica e caffè in un connubio all'insegna dell’eccellenza e della sostenibilità

Nestlé

Per il secondo anno consecutivo Nestlé Italia sceglie Louder per la sua Sales Convention.