VINCI UNO SPOT CON LINKEM E LE IENE

Case Client: 
Case Sector: 
Telecommunication
Case type: 
Tour

Inside the italian shopping centers to promote Linkem's commercial offers

Louder organized a 5 stop's tour inside the shopping centers to promote mobile internet Linkem's offers.

Gli eventi sono stati caratterizzati dal consorso Vinci uno spot con Linkem e Le Iene, con l’obiettivo di selezionare il nuovo “attore per un giorno” per lo spot Linkem.

Events were caraterized by a contest sponsored by Le Iene (a famous italian tv show) which consisted in a partecipation in the new Linkem television spot.

 

Numbers and results: 
15
days of activity
70
new contratcs
500
video recorded

500 video have been recorded and 70 new contracts have been signed in 15 days of activity.

see also

Baci

Baci Perugina ha acceso di musica il cuore dell’Italia per arrivare a tutti gli italiani. “Una Sinfonia di Emozioni per te” 

Lavazza

Musica e caffè in un connubio all'insegna dell’eccellenza e della sostenibilità